Kızlar Ertan Bey’e giden var mı daha önce? Buraya taşınalı 4-5 ay oldu henüz hangi doktor iyi hangi doktor kötü bilmiyorum. Ertan Bey uzun yıllardır bu meslekteymiş, yaklaşık 20 küsür yıldır. Samsun’da kendi polikliniği varmış hatta. İlk kez gittim biraz alaycı ve soğuk gibi geldi ama bilmiyorum. 4 gün sonra yeniden gideceğim bakalım ve eğer yine böyle bir tepki alırsam doktor değiştirmeyi düşünüyorum.