Merabalar hanımlar bilenler blir cok zor bı hamılelık gecırıyorum hep kanamam oldu hastanede kaldım ıkılı test baya kotu cıkınca amniyosentez yapacaktm doktor bebek bu kanamadn sonra onu kaldirmaz olur dedi kiyamadim fedal dna testi yaptim on gunde cikar dediler fakat bugun 15 gun oldu daha cikmamis bu sonuc ne zaman cikar yapanlar varmi uyku girmiyor gozume artik kabuslardanda uyumak istemiyorum hep kotu bi sonuc alacakmisim gibime geliyor rabbim yardimcimiz olsun bilen yada yaptiran varsa kc gunde cikti bilgi verirmi acaba benim testim fransaya gitmisti