Günaydın sevgili anneler 😊 Benim plasentam plasenta anterior konumunda imiş yani ön duvarda imiş. Bu kötü bir şey mi acaba ? İnternette araştırdığım kadarı ile sezeryan doğum olacak ise dikkatli olunması gerekiyor falan yazıyor. Biraz korktum da. Tecrübeli, bu konuda bilgisi olan anneler yazabilir mi? Ben sezeryan doğum olacak olsam doğumum zor mu olur acaba ?