Dn28 Merhaba arkadaşlar 7 haftalık oldum her hafta dr kontrolüne gidiyorum son iki haftadır dr bebek hala çok küçük ölçülmüyor dedi 2 gün sonraya tekrar çağırdı bu haftalarda bebek ölçülüp kalp atışını duymak gerekirdi bilginiz var mı
ikincimucizemmmm Dn28 canım ben 7+1 de doktora gittim ve bebişimin 1 cm olduğunu söyledi fakat her bünyeye göre değişiyor biraz sabır lazım
mucizem09_ Dn28 neden doktorunuz bukadar sık cagiriyor ki haftada gitmenix yeterli ben 6 hsftamda gitttim 1 hafta sonra gel dedi duyilmasa herhalde bi 1 hafta daha gec cagirrirdi zaten 9 haftaya kadar yolu varki
Dn28 ikincimucizemmmm 6-7 haftalıkken nette okadar şey okuyorum ki ama dr hala ölçülemiyor istediğim gelişim olmamış deyince çok takıldım Çarşamba tekrar gideceğiz inşallah
ikincimucizemmmm Dn28 içini rahat tut canım geç döllenme olmuştur belki bebiş geriden geliyordur hayırlısıyla güzel haberler al inş
Dn28 mucizem09_ 4 haftalıkken gittim o zamandan beri düzenli her hafta çağırıyor ama bu son kontrolümde 2 gün sonra gitmemi istedi bi an önce kalp atışını duymak bebeğin gelişimini görmek için
Seymatt Bebek küçük olduğu için kalp atışını daha geç duyarsınız normal, muhtemelen geç döllenme oldunuz. Benim iki gebeliğim çok geç dölllenme idi 8 geçiyorduk duyduk. Bunda 6+4 de duydum. Endişe etmeyin :)