Bulutsevdasi Mervekaynak nasıl bir tür kaşıntı? Ovadril losyon böcek ısırıkları hafif kabarma alerjiye bağlı olarak yada su çiçeği gibi hastalıklarda kullanılıyor. Ama mantar varsa ovadril olmaz
Kubragn Mervekaynak ben kullandım canım doktorum ayni sebepten verdim 1 hafta kullandım sonra geçti kaşıntım
bilges Mervekaynak hamilelikte doktora danışın diyor eğer doktorunuz önerdi ise bi sknti olmaz sanırım. benimde göğüslerim çok kaisniyornurdu bi kere sürdüm iyide geldi ama sonra doktora sorunuz deyince ben sormadim3 ama bidaha kullanmadım.
Mervekaynak Bulutsevdasi standart vücudum kaşınıyor önce göbeklerden başladı bacaklarıma ve kollarıma sıçradı akciğer enzimleri de temiz
Snnrk Mervekaynak benim de göbeğim de kaşıntı var alerji gibi. Çatlıyor mu yoksa anlamadım. 15 haftalık gebeyim. Doktorumu aradım. Gebelerde oluyor cildiyeye görün dedi.
fatimayusel19 Mervekaynak scabies olabilir yani uyuz salgın var şuan doktorunuza danışarak wilkinson pomad kullanın bunun dışında hiç bir ilaçla kremle geçmiyor maalesef
Nuraygokce Kurdeşen döküyor olabilirsiniz hanımlar bende yaşamıştım bütün vücudumda vardı kaşıntı doğum sonrasına kadarda geçmiyor… Geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun inşallah 🤲
orkide21 Nuraygokce merhaba kurdeşen sizde ne zaman başlamıştı kaçıncı hafta bende var dayanamıyorum doktor zyrtec verdi bunu kullanmak zorunayım
Nuraygokce orkide21 tam hatırlamıyorum ama son 2 ayda felandı galiba ilk hamileliğim de yaşamıştım doğum sonrasına kadar da geçmio bana verilen ilaç özel hazırlanmıştı
orkide21 Nuraygokce nasıl bir ilaçtı hap mı kullandınız biraz bilgi verebilir misiniz rica etsem çok zordayım :/
Nuraygokce orkide21 hayır hap değil bana özel krem hazırlanmıştı gebelikten dolayı zararı olmasın diye adı felan yok ama normal büyük bi krem kutusuna hazırlamışlar dı bi gün sonrasında almıştım eczaneden siz cildiyeye gmründünüzmü
orkide21 Nuraygokce ben doktora gittim baba hap verdi yoksa duramıyorum her Yeşim kabartıyor ürtiker 😓
spaceship Puppp hastalığı olabilir, allah kolaylık versin o kaşıntı çok zorluyor insanı bilirim. Doğumdan sonra yaşadım ben…
Nuraygokce orkide21 evt oluodu gece bile duşlara girdiğimi bilirim rahatlayayım diye🤦♀️çok zor bi dönemdi doğum yapınca hemen geçti bi daha olmadı kaşıntı