Kahvaltıdan sonra da olsa için, emilimi azalıyor ama hiç icmemekten iyidir. Ben gece suyla birlikte yanıma aliyorum ilacı sabah ilk yaptığım şey onu içmek olsun diye sonra hiç yerimden kalkmadan bı 45 dk daha yatabiliyorum hem 😀 diğer günler yine aç karna içersiniz