Atsyifn Post actim altta kaldi baya. Eşimle asya koycaz kızıma Vedat eden annemin ismini koymayi dusunuyoruz ek olarak adi esen uyumlu mu Asya esen
Snnrk Atsyifn esen soyismi gibi durmuş sanki. Asya kendi başına çok hoş, naif bir isim bence🥰 hayırlı olsun. Sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alalım inşallah