Dnzylmz Çok şükür bana da nasip oldu Doğum hikayesi etiketini kullanmak🙏🏻Bende severek ama korkarak okurdum burdan çünkü hikayede olumsuz birşeyler varsa çok etkilenirdim şimdi size Rabbim in izni ile normal ve güzel bir hikaye anlatıcam 😍40+2 olmuştuk ve Doktorum suyu azalmış risk almayalım yarın sabah gel suni sancı verelim dedi 05.06.2018 sabah 6da yatışım yapıldı en büyük korkum açılma olmamasıydı çünkü hiç açılmam yoktu 8 gibi doktor gelip 3cm deyince ben bu işi yaparım dedim dayanılmayacak kadar değildi ağrılar 10 ebe muayene edip yok sen yapamazsın daha 1 cm korkuyorsun en iyisi epidural yaptır demez mi tüm moralim yerlere düştü yapamayacaksam alsınlar şimdi sezeryana diyorum bu acıyı çekmek istemiyorum derken 10 gibi sancı arttı 5-6 olunca prensese dönmek var aklımda 😊 korkumdan kontrol de ettiremiyorum derken 11 sen sonra sadece dua edip bağırdığım geliyor aklıma ebe gelip 5-6 cm deyince hadi dedim prenses istiyorum çok geç demez mi siz dediniz bana diye bağırıyorum sonrasında ki yarım saat gerçekten çok yok aklımda kesit kesit geliyor 😊tekerlekli sandalye Doğumhane çatala çıkmam ve Allah a yalvarmak sakin durmaya çalıştım nefes al ver dediler ıkınmadım bekledim ebe birşeyler yapıyordu değil tepki vermek ondan ve Allah tan yardım istiyordum sadece derken Doktorum geldi ıkın dedi biteceğine olan inançla 2-3 ıkınmada geldi kızım ☺️Eşin olayını çok büyütmüştüm gözümde oda şükür verdikleri eldivene üflerken düştü 😊anestezi 10 dakikalık bir mola verdirdi bana gözümü açtığımda herşey bitmişti 😊😊tek sıkıntım Doktorun ultrasona göre dediğinden çok zayıf kızım 2960 ama şükür sağlıklı 🤗şimdi evimizde meleğimle ilk gecenin tadını çıkarıyoruz 😊😊sizden ricam Allah a ve onun yarattığı vücüda güvenin 💪🏻işte buda benim 3 dikişli minnak bebekli hikayem 😇darısı başınıza olsun