birmelekannesi_ benim bebeğim de Nisan’da doğacak nasipse, ben indirimlerden aldım genelde, ama çok aldım 🤦🏻♀️ o da güzel bu da güzel derken fazla abartmışım. Sayıyı bilmiyorum ama rahat 30 takım vardır (5li takım yanı sıra, alt-üst-sapka-kendinden eldivenli ve tulumu da eklersek) Daha doğrusu annem abarttı. Habire foto gönderip Burcu bunu da al bunu da al diye diye. Artık durdurdum onu, hele bı doğsun nasipse gelişimi kilosu boyu nasıl olucak bilmiyoruz, o zaman alırız dedim. 3-6 için de aynı fikirdeyim, 8-10 parça var şimdiden salopet tulum, şort-tsort takım vs. Tek alt ve tek üst saymıyorum bile. Ama dediğim gibi bence benimki çok. İmkanınız varsa en az 10 takım-tulum olmalı da, çünkü ilk zamanlar kaka sızma kusma vs. sıkça değiştireceğiz üstlerini. Yıka kurut kısmında zora sıkmasın sizi.