Aysbabe hastalık gerçekten büyük bir tehtit. Öte yandan da gazın oluyor çıkartman gerekiyor. Kanaman oluyor. Bebeği sürekli emzirirken üstün başın dağınık oluyor. Ziyaretçi olmaması her anlamda daha iyi bence. En olmadı siz insanlara yasak diyin. Böylesi daha rahat 😊 ilk doğumumda odam hiç boş kalmadı. Benim için çok zor olmuştu. En kötüsüde gaz meselesi 🤷🏻♀️☺️