Kürtaj sonrası yapışıklık yaşayan var mı ben dün kürtaj sonrası ilk adetimi oldum bugün ikinci günüm yoğunluğu da normal adet yoğunluğum şeklinde ama yine de korkuyorum bir de yapışıklık çıkmasa bari başıma kızlar:( yapışıklık yaşayanlar adet miktarınız nasıldı az olurmuş galiba yapışıklığı olanlarda adet