Geçen sene stresten sıkıntıdan benim kendi yüzümde, vücudumun belli yerlerinde aynı böyle olmuştu. Kaşıntısız sadece böyle kızarıklar. Doktora gittiğimde doktor alerji olmuşsun dedi. Bir iğne yapmışlardı ve sonrasında geçmişti. Sizin bebiş de alerji olmuş muhtemelen, geçmiş olsun bir doktora gidin isterseniz.