Daniellaa doktorunuz bilir en doğrusunu. Ben ve ablam aynı anda hamileyiz. Aramızda bir ay var. Ben hiç belirtisiz bir hamilelik yaşıyorum oysa çok ağrılı geçiriyor. İkimizde sağlıklıyız bebeklerimiz de sağlıklı çok şükür. Böyle şeyler yaşayanlar vardır elbette ama size en doğru bilgiyi doktorunuz verecektir. Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah. Sevgiler. 🌿