Kızlar merhabalar 🙋🏼♀️ dün geceden beri bebeğimi çok fazla aşağıda hissediyorum. Hareketleri bildiğiniz özel bolgemde sanki. Baskı uyguluyor sürekli. Bu sebeple ister istemez sürekli lavabodayim. Kasık ağrısı yapıyor sanki hani üşütürsün de olur ya o şekilde. Hiç uyuyamadim ciddi şekilde rahatsız ediyor. Bu şekilde bir şey yaşayan var mı acaba? Sizce ciddi bir durum mu?