Güzel anneler 9+3 üz bebeğim hep sağ tarafta duruyormuş bende uyurken sola yatyorum ama bazen sağa yatmış olarak uyanıyorum. Açıkcası biraz tedirgin oluyorum sıkıştırdım mı onu diye 🤭 ilk gebeliğim lütfen telaşımı mazur görün 🙏🏻 Sağa yattğımda veya düz yattğımda bi sorun olurmu sizce hep sola mı yatmam gerekli 9 ay boyunca 🙄