Mcakir Kızlar selam doğumumu 14 gün sonrası için planladık ama malum bebiş canı isterse daha erken gelir. Dolabımız , valizimiz hazır ama odasını daha bitirmedim halı perde çarşafları vs gibi. Sizce bitireyim mi bugün yarın artık ? Tozlanır diye bekletecetim son haftaya ama kafam karıştı. İçimden bi ses sanki planladığımız tarihten önce gelcek diyo. ( Doktor şuan için gelmeye niyeti yok ama tabi belli olmaz kesin bişi söylenmez dedi😊)
Aygul01 Mcakir odasını kullanacaksanız bitir ne olur ne olmaz. Ama kullanmayacaksanız yanında yatacaksa acele etmez. Bitirirsende ortu örtersin çarşafın üstüne tozlanmasın diye
bebissveannesi Mcakir bence çok acele etmeyin çünkü belli bir zamana kadar odası hiç kullanılmıyor sürekli emmesi gerektiği için sürekli yanınızda oluyor biraz büyüyünce de emekleme yürüme olmadan siz hangi odada duruyorsanız orda oluyor benim oğlum iki yaşına gelmek üzere daha yeni yeni odasına geçebildik ☺️
Mcakir Minikasya teşekkür ederim🌸 Aygul01 Kullanmayı düşünüyoruz🙏🏻 Yapayım dimi ya. Kapatırım kapısını camını tozlanmaz heralde çok. Dediğiniz gibi yatağa bişi sereyim.
Aygul01 Mcakir aynen bisey olmaz. Hem gün geçtikçe gücünüz azalır tansiyon filan o yüzden yapın bencede 🌺
Serrax Bitir artık canım,şu an yeni olduğun için tozlanır korkusu var da zamanla o da azalır😄 sonuçta kendi eviniz tertemiz silip süpürüyoruz,çok dert etme en fazla kısa programda yıkanır yatak örtüsü🤗 bir de süpürüp sildin mi oh mis
Mcakir Serrax ya dimi zaten gelene kadar kullanılmayacak bir oda en fazla ne kadar tozlanabilir ki 👍🏻😊
Mom97 bebissveannesi benim kızım 2,5 yaşında hala geçemedik odasına rüya gibi vir oda yaptım ama gündüzleri oyun oynamak için kullanıyor sadece😂 bide hamileyim 3 aylık şimdide vicdan yapıyorım kardeşimi yanına yatırıyo beni odama attı diye düşünürmü üzülürmü diye biz galiba cümbürcemaat bizim odada yatmaya devam etcez 😁
Mcakir Mom97 bebissveannesi ben odaya alıştırmak için ilk gün itibari ile ben uyurken yanımda ben uyanıkken uyuduğunda ise odasında uyutmayı planlıyorum. Odasına rahat geçiş için bir kitapta okumuştum 😊
Mcakir Basakgul Vallahi dün gece baya bi kasıldım bugünde belim ağrımaya başladı. Dedim şimdi gelir felan hastaneye doğuma giderken ben yolda çıldırırım daha odası hazır değil diye . Takıntılı olmak çok zor😂
Ecmelbeyza Mcakir yap bitsin gitsin bence sonradan ağrın sızın halsizliğin olursa yapamazsın doğumdan sonraya da aynı şekilde dikiş vs olur uğraşamazsın .
Mcakir Ecmelbeyza Sevgiyosunlu bende dolap içlerini düzenledim ama dışı için kararsızdım. Teşekkür ederim😊🌸
Sevgiyosunlu Mcakir bizimde 8 bitmek üzere ikizlere hamileyim benim ki hiç belli olmaz ne zaman gelecekleri yeni bitirdim herşeylerini odaları hazır kıyafetleri herşeyi yeni bitti sayılır yavaş yavaş yapmak istedim hem oyalanmak için hemde zaman geçsin diye çok şükür bitti ✔️ ☺️
Beyzan Mcakir sağlıkla gelsin inşallah bebiş 😍 az kalmış canım bence bitir zaten kış her yer kapalı halı ve perde toz olmaz çarşafı da serersin üstüne bir örtü at tozlanmaz hiç. Sana zor olur hem alıcı gözle bakmaya zamanın olur. Odayı bitir her işi halleder bir keyif kahvesi içersin 😘😘
Mcakir Beyzan Aminn İnşAllah hepimzi sağlıkla kucaklayalım 🙏🏻🌸🧿 doğru bitince anlayacağım ne eksik diye
Ddmdzmn Odasını hazırlayın herşeyin üzerini çarşafla kapatın hem tozlanmaz hem kullanıma hazır olmuş olur ☺️
Basakgul Mcakir Sorma her şeyi en ince detayına kadar düşünmeden edemiyoruz 😂 heyecanla bekliyorum doğum hikayeni 🌺🌺😍