Bayburtlugelin Ayseferide benmki baya kahve tonlarıydı kanda bulunuyordu normal akıntıdan cok daha fazlaydı 37. Haftamda gelmişti
pptya01 Ayseferide benim de durduk yere geldi ama bişi yokmuş. Ama tabi sizin nişan olma ihtimali de var
Ayseferide ali0707 kişiden kişiye değişiyor bazen her ikiside gelmeyebiliyor nişan geldiğinde aceleye gerek yok su geldiğinde hastaneye gidilmeli vede kasılmalar düzenli olduğunda
Sedaimm ali0707 bende nişan gelmedi aniden su geldi neye uğradığımı şaşırdım dün doğum yaptım sezaryen ile 🥳😍