Yasinimmm şuan 3 günlük anne olarak yazıyorum 😘 sezeryan oldum. Zorluğu var tabiki sonuçta içimiz yara oluyor. İlk kalkıştan sonra inann pek Bi zorlugu kalmıyor ufak tefek ağrılar oluyor tabiki yalan söyleyemem ona da dayanmak lazım. Ama en önemlisi ilk kalkış ve gaz çıkarmak, büyük tuvalete çıkmak. Gerisini başarırsınız😘😘