Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim ve bebek hareketleri bir gün çok fazla oluyor bir gün yok denecek kadar az…Bu iki gündür de sanki çok yavaş hareket ediyor yer değiştirme şeklinde ve gün içinde de neredeyse hiç hareket etmiyor.Yani sadece yemekten sonra çok az 🙄 Oysaki iki gün önce de hiç durmuyordu.Bu durumları yaşayan var mı ?