Geçmiş olsun.Gebelik kolestazi olabilir.Benimde aynısı olmuştu.37+5 de hemen bebeği aldılar.Karaciger enzimlerine bir baktırman gerekiyor.Safraya baskı yaptigi için kaşıntıyı dışarı veriyor.Bebek için ciddi bir durum oluyor.Cuma gününü bekleme bence canım.
37 . Hafta bitmeden doğumun gerçekleşmesi gerekiyor