Dilek_erduann Duruaslan haber ver canım dualarım seninle inşallah sağ salim kucağına alırsın en az ağrıyla atlatırsın doğumunu dualarım seninle
istanbul3434 Duruaslan anladim canim Rabbim cok kolay saglikli bir dogumla evladini kucaklamayi nasip etsin🙏 biz de 39+4 olduk dualarinda yer verirsen cok makbule gecer🙏 kendini toparlayinca dogurdum diye yaz merak ederim
smyra32 Duygusuz hayirli doğum diliyorum cnm.. sağ salim kavusman dileğimle rabbim yardımcın olsun.. ağrın geldikçe belini övdü yanında biri olacaksa çok faydasını gördüm ben🤲🤲