Burcinisp88 20. Hafta da egitime katılıcam ebe ile beraber olucam insallah benim dogumum doktor kaynaklı gerceklesmedi önümde engel yoktu 9cm le sezaryene gittim dayanamadım cünkü doktor da olsun diye ugrasmadı zaten suni sancısız kendiliginden ilerleyen dogumum vardı sonuc güzel olmasa da yine de sezaryen olmama üzülmedim sezaryen sonrasında enfeksiyon kaptım ve 50 gün iyilesemedim ölümden döndüm cocgum küveste kaldı neler yasadım nelerr beni gören asla zorunlu olmadıkca sezaryen olmazdı eminim sezaryen bir ameliyat bunun farkında degiller en azından deneyin öyle karar verin