Normalde martın 4ünde doğması gereken ama ani bir kararla 14 şubatta gelen minik bir bebeğim oldu arkadaşlar😄 13 şubat gecesi 11 gibi eşimle uzanıyoduk tv izliyoduk birden suyum geldi.. Hep acaba nasıl anlaşılır anlar mıyım diye düşünüyodum ama anlaşılmaması mümkün değilmiş bunu anladım😄 çünkü tutamıyosunuz asla.. Neyse daha 18 gün olduğu için şaşkındık tabi ben hemen bi duşa girdim sonra hastaneye gittik. Ultrasonla baktılar çatı muayenesi yaptılar açılmam 2 cmmiş. Sonra nstye bağladılar. Kendi sancım yetersizmiş bebeğin kalp atışlarıda biraz düşük çıktı öyle olunca suni sancı da vermediler kaldıramaz diye.. Eşimle odamıza geçtik bana bebeğin beslenebilmesi için serum bağladılar arada da nstye bağlıyorlar nstdeyken sancı çekmek çok zor oluyor🙄 yürürken yine daha iyi bence.. Bu arada saat 1buçuk falan. Nst yürüme çatı muayenesi plates topu derken sabah ettik ama keşke burda yazdığım kadar kolay olsaydı zaman hiç geçmedi o anlar😄 Sonracığıma saat sabah 8.20 oldu artık doğuma aldılar beni doktorum ve ebem ne derse onu yaptım eğer bizi dinlersen 20 dk sürmez dediler gerçektende öyle oldu dediklerini yaptım sonuç 8.35 gibi bebeğim geldi dünyaya😍 sancı kısmı uzun ve zordu, doğum kısmı da çok kolay sayılmaz ama çok çabuktu e doğum yani olacak o kadar şeyler😌 kalbinin yavaş atmasının sebebide meğerse kordon dolanmış oğluşumun boynuna aman Allahım saklasın.. Benim doğum hikayemde böyleydi işte arkadaşlar Rabbim hepinize bebeklerinizi sağlıkla almayı nasip etsin dünyanın en güzel duygusu kesinlikle😍