busracarka oy oy oy senin baya ileri seviyedeymis gecmis olsun. Eh cesitli sıkıntılar oluyor bu surecte napalim annelik kolay degil. Ben de 3 haftadir topalliyorum bebek siyatik sinirime basmis. 39+4üm topallayarak nasi dogurcam diye kara kara dusunuyorum yarin fizik tedavi randevum var:(