YM16 Selam güzel Anneler, Siz kaçıncı Haftada doğurdunuz? Benim 21 günüm kaldı çok heyecanlıyım. Acaba erken olacak mı diye. kardiyotokografi de sancim vardi acaba erken mi olur ?
Durdane_acar YM16 aynıyız bizimde 21 günümüz kaldı arada adet sancısı gibi sancılar giriyor ama geçiyor hayırlısıyla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 🤲🤲 bi sancıda kurtarsın Rabbim bütün hamile annelerimizi 🥰🤲
Bilgeenur Sineemm basıl beklediniz o kadar kendi sanciniz mi geldi bn de 40+6 dayım strese girdim 😕hala belirtim yok
likapaa53 39+2 olduk bu gece toplanma kasılma gibi oluyo ve adet sancısı oluyor ara ara bakalım ne zMan gelcek😕
Aloneanqel YM16 38+5 de planlı spinal sezeryan ile doğum yaptım 🙏🏻😍 çok şükür Allah’ıma 🙏🏻🙏🏻 Eşim askeri personel diye planlı oldu
3506 YM16 -0 gün ve belirtim yok, sancım çıkmadı 🥺 Allah hayırlı saate denk getirsin, hepimizin inşallah 🤲🏻🧿
threestar YM16 19 🙈 gelen giden yok henüz 😫 ben de Şubat bitmeden kızıma kavuşmak istiyorum hatta şöyle Regaib kandilinde doğsa ne güzel olur diyorum içimden hem annemle aynı gün doğmuş olacak hem de kova burcu olacak beklemedeyiz kızımızın canı isterse gelecek insallah 😂
YM16 threestar aynen öyle, bende Eşimin doğum gününde gelsin istiyorum. 27 🥰 ama hayirlisi bakalım. Benim tahminim ben daha 41 biri görürüm 😆
Tugce0158 YM16 son 14 çok şükür beklemedeyiz 😊adet sancısı gibi olan ağrılar bana da giriyor günde 3 4 defa 😊
Sineemm Bilgeenur doktor gelemzse pazartesi suni verelim dedi Allah’tan pazar gecesinde geldi kendi sancimla 😂
Bilgeenur Sineemm valla benim gidisat da oraya dogru sanki😄 umarm kontroller guzel gider de bekleyebilirm ben de