Mehdisram İnşallah benim de böyle güzel geçer canım,çok sevindim senin adına yaa kurtuldun meleğine kavuştun 😊 Biz de 33+3 olduk bugün,umarım benim kız 40 haftayı beklemez 😁 Bana cesaret verdin Allah razı olsun 💜 Bizim doktor 37 hafta dolunca çatı muayenesi yapacaz dedi biraz korkuyorum ama katlanacaz artık 😊