2717_yagmur Mrb kızlar bn 22 haftalık hamileyim ilk gebeligim doktora gittim hala bir ultrason görüntüsü alamdım hastanede ultrason kağıdı kalmdi dedi her gittiğimde alamiyorum napmaliyim ya🙄🙄
Minnosunannesiii 2717_yagmur vermek zorunda çimlere yaz canım bitti kağıt kalmadı çok küçük bu tarz şeyler yasak
2717_yagmur Wonderwoman özele gittim küçük dedi vermedi devlete gidiyorum şu an oda ayni bi turlu görüntü alamiyorum
Zeynepreyyan 2717_yagmur bana kese göründüğünden beri ultrason görüntüsü veriyor doktor özele gidiyorum. Sadece bir sefer vermedi görüntü onda da bebek çok garip duruyordu bebek kendini göstermiyor hiç görüntü alamadım dedi. Sadece kalp atışına bakmıştı bebeğin boyunu bile olcememisti 😁😁
Wonderwoman 2717_yagmur devlet mi kadın doğum a Allah düşürmesin . Ama ozelin vermemesi ilginç ben daha bebek yoktu kese vardı ozmanda Beri alıyorum
Ozge20ulu 2717_yagmur aaa özelde vermiyorsa Ben hep özele gittim mis gibi resim veriyor tahlil için devlete gittim a 4 kağıdına badip verdiler hicbisey gözükmüyor
2717_yagmur Minnosunannesiii Çok istiyorum bnde ama bir türlü alamdim doktorumu degistirsem mi diye düşünüyorum artık
2717_yagmur Zeynepreyyan bn özele gittiğimde küçük dedi ondan alamdim 10 gun sonra detayli ultrasona gircem ins onda verir
2717_yagmur Wonderwoman bnde düşük tehlikesi vardı alamdim görüntü ztn 1 hafta sonra düşük yaptım şimdi 22 haftalık hamileyim yeniden özele giderim eğer görüntü vermezse
Zeynepreyyan 2717_yagmur inşallah. Ben çok şükür hep aldım sadece kese görüntüsü bile var bende ☺️ ayrıntılı ultrason da hem siyah beyaz veriyor hemde 4 boyutlu olarak veriyor renkli
2717_yagmur Zeynepreyyan bu seferde vermezse özele giderim çünkü ilk gebeligim çok ıstiyorum görüntü 😍
Zeynepreyyan 2717_yagmur aynen öyle canım hatıra olarak saklamak çok güzel . Devlette çoğu doktor vermiyor
kucuktosbik27 Detaylıda foto değilde cd ye görüntüler videolar basılıyor . Bence doktorunu değiş canım bende başından beri özele gidiyorum herseferinde 2 3 resim veriyor Medical Park a gidiyorum samsında