hilosss07 12 haftalık gebeyim dün kasık ağrım vardı bugun sol tarafımda batma tarzında şiddetli ağrım var yürütmüyor hareket ettirmiyor. Büyümeye bağlı olduğunu düşünüyorum böyle olan varmı?
Mesudeuysall hilosss07 13+1 söylemesi ayıptır dün birlikte olduk dünden beri çok yoğun bi şekilde sol kasığımda sancı yaşıyorum sanırsınız adet oluyorum .. gaz sandım ama değil maalsef..
D-uysal Mesudeuysall rahimde kasılma oluyor o yüzden ağrı oluyor 1hafta bile geçmediği olmuştu bende. Doktor magnezyum hapı veriyor