Mavikus777 Bugün 10+2 olduk çok şükür ama inanılmaz bel ağrısı var ayağa kalktığım da dik yürüyemiyorum bu şekilde olan var mı ? Sizce normal mi?
Ayazzzzzz Mavikus777 bende de çok oluyodu. Şu an 30-um yine de var. Arkadan ilac kullaniyorum sabah ve akşam. Bel ağrisi için demişdi doktor. Sen de doktorunla konus sana uygun ilaci yazsin canım
Ayazzzzzz Mavikus777 yani bel ağrisi için diyorsaniz var evet. Zararsiz birşey. Ama siz yine de doktorunuza srun ilaç için. Ben kendi ilaci size söylemeye korkarim, bünye farki için