Matmazel_ Arkadaşlar bebeği sağ kaburga altında hissediyorum devamlı ve kaburgama baskı yapıyor gibi hiç sol tarafa geçmiyor böyle olan var mı ? :) korkuyorum vallahi
Tugbaslan3458 Matmazel_ 33 +5 bizde burdayız 33. Haftaliklari yazmamissiniz ama dayanamadım cevap yaziyim 😁😁 korkulacak bisey değil bizim kızın kafasi alt kasiklarimda son 2 3 gündür sanki ayakları kolları göğsümün altinda dolaniyo hissediyorum daha önce hiç öyle olmamıştı ama bu durum mutlu ediyo beni eli yada ayagi benim de senin hissettiğin gibi yerde hissediyorum
Minnosunannesiii Matmazel_ eee bizde bir kaç hafta sonra bu haftalara gelcez 🤣🤣🤣 bizde azcık yorumlaşalımw🤣
burcu_izmir Matmazel_ aynısı bizde de var, 30+3den selam olsun 🙋🏻♀️ Bide şey var son bir buçuk iki haftadır, daha sıklaştı. Tekme değil de baya dalga yapıyo sağdan sola, soldan sağa, çaprazlama ne denk gelirse. Minik balığım yüzüyor baya 🐟 😂
Matmazel_ Tugbaslan3458 hahaha :) iyi yapmışsın cevap vermekle mutlu ediyor ama korkuyorum da neden hep sağda adeta kaburgamı kıracak bazen öyle bir vuruyor şuan sol tarafa yatıyorum hala sağda geçsene evladım sola azcık anacın uyusun 😅😅
Tugbaslan3458 Matmazel_ 2. Trimesterde fazlasıyla rahat takıldık şimdi sıra onlarda rahat hissediyorlar demekki şekilden şekile girip tepiniyolar 😁😁
Attent Matmazel_ benimde sağ kaburgama cok vururyor ya gece uyurken oyle sert vuruyorki canim aciyor ya
gulsahaliarya Matmazel_ benimde öyle hep sağda. Ama kontrollerde bi sıkıntı yok diyo doktorum. Keyifleri öyle istemiştir 😁
Samira34 Matmazel_ benimde ayni boyle 😄 bazen canimi bile acitiyor hafifteb nden sag tarafta bende bilmiyorum 😁
limonluchescake Matmazel_ 30. Haftada benim de öyleydi. Sag kaburgamda cok siddetli agri olurdu. Şimdi bebek asagi indi rahatladi kaburgam ama. Sola yatmanizi öneririm bir de.