Tgedk Merhaba kızlar 1 hafta önce hastaneye gittim bebişim 17+ 4 günlüktü doktorum plesanta aşşağıda dedi ilişki girme ağır kaldırma dedi sizce sezaryen mı olur doğumum böyle başına gelipte normal doğum yapan var Mıdır
Gul_mom Tgedk benim bebeğimin de plasentasi asagidaydi bolca dinlendim ve bolca su içtim 1 ay içinde plasenta yukarı çıkti. Dikkat ederseniz sizin de cikabilir
Esosun Tgedk plesentan aşağıda ise zorunlu sezaryen olursun ama yukarı da çıkabilir ilerleyen zamanlarda onu son zamanlar karar verir doktor
Zeynepreyyan Tgedk doğum şeklini boşver plesenta ne kadar aşağıda. Çok aşağıda mi kanama filan olursa hastaneye git. Doktorun dedigi gibi ağır iş yapıp uzun süre ayakta kalma
Aslll Tgedk 28.hafyaya kadar kontrolünü sagliyorlar 28. Haftada dogum sekline tahminde bulunuyorlar canım. Bende de vardi ayni problem şuan 36. Haftamdayim nasipse normal dogum olucak hayırlısı ile, 🤲🏻 rabbim hakkınızda hayırlısını versin,🤲🏻
Gul_mom Tgedk ben 15. haftamda öğrenmiştim 21. haftada detaylı ultrasona gittiğimde tamamen olması.gereken yerdeydi plasenta
Gul_mom Esosun evet bana da o şekilde söyledi doktor hatta benim kanamam olmuştu ondan dolayı gidince öğrendim. 2 ay boyunca ev işi yapmadim yemek dahi yapmadım hiç eşim yardimci oldu. Ayağımın altına yastık alıp uzandim gün içinde. 3 litre de su tukettim her gün. Sonraki muayenelerde düzelmişti haftasi küçük olanlarin çıkıyor genelde. 30 lu haftalardan sonra çıkması biraz daha zor oluyor. Çıkmazsa da sezeryanla doğum yapılıyor mecbur
Tgedk Zeynepreyyan benim kanamam oldu her zaman gittiğim hastaneye gittim oda normal dedi yolladı içime sinmedi başka hastaneye gittim orda öğrendim ne kadar aşşada oldunu söylemedi dikkat etmelisin dedi şuan tek sıkıntım vajinamın üstü çok ağrı baskı oluyor kanamam yok çok şükür
Drnzgn Tgedk benim de o haftalarda asagidaydi banabda yasaklamıştı doktor çoğu şeyi ama şuan düzeldi cin şükür doğum kanalını kapatmadigi sürece korkma bide hafta ilerledikçe duzeliyor büyük ihtimalle