enise2017 Ogrtmenhnm şuan içinde bulunduğum durum ☺️ En iyi gelen şey hareket etmek evin içinde yürüyüş yapıyorum çok iyi geliyo berbat bişi gaz sancısı malesef ..
Ogrtmenhnm enise2017 ya neremin agridigini bile anlamiyrm bobreklerm karnim midem sizde de öyle mi karnıma bastırınca acıyor bı sürü şey düşündüm ama gaz sancısı olabileceği kanaatine vardım :))
Ayazzzzzz Sehribannnn çok sicak yapma demişdiler bana da. Hem de sirta. Size doktorunuz mu söylemişdi?
Sehribannnn Ayazzzzzz hayır büyüklerimiz derdi hep hala aklımda hamilelikte bide çok oluyor gaz sancısı sıcak tutuyorum dazla değil bi 5 dakika durdum mu soba başında hemen geçiyor 😊