12+2 haftalıkken ikili test yapan perinatolog erkek demişti. Kesin sonuç için erken olduğunu söylemişti. Kendi doktorum 16. haftadan önce cinsiyet söylemedi. 16 haftalıkken bacakları kapalıydı maalesef. 17 haftalıkken tekrar bakıldı %80 erkek dendi. Bugün 20 haftalık olduk, kesin erkek dedi.