Mom041
Benimde ikinci hamileliğim, ilk doğumumu 6,5 yıl önce normal yaptım, şimdi 35+5 iz ve ben yine Allah nasip ederse normal istiyorum. Normalin kolaylığını doğum sonrası o kadar güzel yaşadım ki hemen ayaklandım doğumda yapılan dikişler 3-4 gün kendini hafif hissettirdi ama asla zorlamadı zaten sonrada bir bir düştü Elhamdulillah, ne sarkma oldu ne genişleme, aksine doğum sonrası ilk ilişki 2 ay sonra oldu ve aksine ilk güne yakın bir zorlanma bile yaşadım diyebilirim. inşallah bu doğumum daha kolay olur. Doktorum bir tehlike görmedikçe tekrar normal istiyorum. Korkma arkadaşım rabbim sabrını gücünü veriyo kendi kendini şartlayıp korkutma, her doğum bir mucize rabbim hepimize en güzel şekilde kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı.🤲🏻😊