Acile gittim tam 4 saat bekledim koronadan dolayı tek doktor çalısıyormuş ve doğumdaymış dediler malesef eve geri dönmek zorunda kaldım kavga gültü :( inşallah birşey olmaz. Yemin ediyorum Türkiye de daha çok bakıyor doktorlar bunu anlamış oldum yani buradaki hastanenin acilinde koronadan öncede gitmiştik apandisiti patlamak üzereymiş kardeşimin 3 saat bekletmişlerdi doktor hasta bakıyormuş diye