Dilek_erduann Kbryagci38 bende koydum ama eşim hep onunda istediği olsun diye koydu anlaşmazlık olunca oluyo iste
Dilek_erduann Kbryagci38 mesela ilk oğlum da Aras ismini çok istedim Efe Aras yazdırmış Sonra kızımda Almila istedim Almila Nefes yazdırmış … Şimdi de doktor %90 kıza benziyor dedi bende bir sürü isim saydım ikna etmeye çalışıyorum yoksa yine iki isim olacak
Kbryagci38 Dilek_erduann yine iyi anlamlı isimler koymuşsunuz bazı isimler gerçekten çok anlamsız . Oyuncak ismi gibi . O bebekler bir gün büyüyüp kocaman olacaklar o zamanda bi tuhaf kaçıyor benim düşüncem tabi herkes kendisi bilir
Dilek_erduann Kbryagci38 mesela şimdi Nil dedim yok dedi Gülce dedim yok dedi daha bı sürü isim saydım yok diyo adam bebek diye sevcez galiba 😂😂
Dilansengul Dilek_erduann elisanin anlamı pek iyi değil iyi araştır canım bende çok beğendim bi kaç kaynakda pek güzel şeyler yazmıyordu tam hatırlamıyorum şuan ama bak yinede bulursam atarım sana