Tahaninannesii 00.43 00.50 00.53 00.58 Bu dakikalarda sancım oldu ama anlayamıyorum çok hafif bir sancı ve birkaç saniye sürüyor
Busbushatun Tahaninannesii yanı cok duzenlı sayılmaz bukadr sık aralıklarla olan sancı cok sıddetlı olur yalancı sancıdır dıye dusundum canm ama takıp et bakalımm
Tahaninannesii Tahaninannesii bebeğim yan duruyordu henüz kanala girmedi acaba dönünce böyle bir ağrı oluyor mu?
Tahaninannesii Busbus58 @Busbushatun ilk gebeliğim anlamam diye çekiniyorum doktor mutlaka anlarsın dedi ama🤷🏻♀️ Hani idrarını uzun süre tutmak zorunda kalırsın da bir şey saplanır gibi olur ya kasıklarına ona benzer bir ağrı. Bir de gün içerisinde bebeğim çok sertleşti ilk defa böyle oldu ama sancım olmuyordu
Busbushatun Tahaninannesii benm adet agrısıngbı baslayıp belımden vurmustu gercektn ılk basta degış belkı ama snradan anlıyor ınsan dogummu baslıyor dıye endse etme basladıysada gunun normal zaten suyunda gelmemıs yavas yavas bekle ılık bı dus al rahatla dınlen bıraz