Nidaa34 bana 2.500 kilo anca doğar dedi çok moralim bozuldu heleki kaynanam zayıf olcak die die çocuğun kilo almamasına o sebep olmuş gibi hissediyorum sinirlerim bozuluyor nasıl yıkayıcaz derdine düştü şimdiden eltim tospik bi bebek doğum yaptıda kıyaslayıp duruo boğasım gelio bu aralar sağlıklı olsun da diyorum varsın küçük olsun bni teselli etcekken bn onları teselli ediyorum allah akıl fikir versin