Sevilir Merhaba herkese,16. Haftadayım,daha önce olan gül hastalığım hamilelikte de oluştu.tüm vucuduma yayılıyor..daha önce aynı durumu yaşayan var mı. Doktora haftaya sıra alabildim.
OOkyanusss Benimde senin haftalarında bütün vücudumda cımtı 2 ay sürdü gecti son 1 aydır yüxümde cıktı ve gecmedi dogumus 1 hafts var
OOkyanusss Sevilir hamile oldugum için pek bi kremlerin işe yaradıgını söyleyemem vücüdüm gecti ama yüzüm baya kötü oldu düşünmemeye çalışıyorum
1R1H1K 34.haftamda göbegimde başlamıstı. Kaşıntı ile yayılıyordu. Doktorum bepanthol sensiderm kremi önerdi. 20gr. olanını aldım ve 4 5 gün kullanınca yavaş yavaş söndü ve geçti kızarıklıklar. Krem baya arttı bu arada küçük mü diye düsünebilirsiniz diye söylemek istedim.