Aygul01 yav ne değişik bir insansınız!! Deterjandan bile kavga çıkarıyorsunuz. Ben de niye bu kadar üzerinize alındınız onu anlamadım. Ben memnun kalmam siz kalırsınız herkes burada fikrini söylemekte özgür. Siz tecrübenizi söylersiniz ben de tecrübemi söylerim, milletin aklı var fikri var neye inanmak istiyorsa inanır neyi denemek istiyorsa dener. Ben boronu sırf içeriği temiz diye bebeğime kullanmak istemem çünkü gözümle tortu kaldığını gördüm çamaşırları sert yaptığını düşünüyorum, bebek için uygun olmadığını düşünüyorum. Sana ne benim fikrimden? Bir git artık ya. Kullan allah aşkına sen kullan. Hasta mısın nesin?