Kizlar birsey danismak sormak istiyorum.
kizim 2 yasinda Allah nasip ederse bir evladim daha olacak haziranda,sorum suki;kizim bizimle beraber park besiginde yatiyor ama yeni bebek oldugu zaman gece uykulari bolunmezmi bebek sesi ile 😖 evim buyuk degil malesef oturma odasinda uyutsam kizimi bizden once uykuya geciyor kizim
Ne yapmam lazim sasirdim ben mi abartiyorum acaba ?.. fikirlerinize ihtiyacim var