İlk hamileliğimi öğrendiğimde HCG 55 çıktı. Bu değere göre 2-3 haftalık hamile oluyordum.İki hafta sonra doktora gittim Son âdet tarihime göre hesapladi ve bana 6+6 sın dedi çok minik bir kese gördük ama kalp atışı duymadık hatta. Bütün gebelik takipleri son âdetin başlangıcına göre mi yapılıyor kaç haftalık oldugunu en net nasıl bileceğim. Kafam çok karıştı.