leylosule Kızlar benim bebeği neredeyse her gün hıçkırık tutuyor bazen 5-6 dk rahat sürüyor bu. Özellikle geceye doğru yaşıyoruz. Ben yatağa giriyorum bebiş başlıyo kafayı pıt pıt çarpmaya 😄 33.haftadayım bu arada. Bu kadar sık yaşayan var mı benim gibi?
Esra2580 leylosule bende 35 e girdim 2 3 haftadır.surekli hergun hickiriyor sabah ve geceleri daha çok oluyor özellikle geceleri bu saatler de
egeninincisii leylosule Şu an hamile değilim ama bizimki nerdeyse her gün hıçkırıyordu 😂 doğduktan sonra da 1-2 ay devam etti huy edinmiş herhalde 👀
Ayazzzzzz leylosule ben de 30 haftadayim be içimde bişey zipliyor)) en çok da bu saatlerde oluyomuş. İnternetden okudum, orda amniyon siviyi sikca yutduğu için öyle oluyomuş. Öyleymiş yani😂
leylosule Esra2580 aynen öylee doktor kontrolümde sorucam bu sefer muhtemelen normaldir ama iç rahatlığı olsun:)
Asya1209 Canim bende 35+3 deyim.aynen bir haftadir varbizdede.ozellikle akşam ve yatarken hıçkırık tutuyor.ama çok tatlı oluyor yaa❤️❤️❤️❤️😘😘😘
leylosule Asya1209 kesinlikle çok tatlı ama bazen tam uyuyacakken geliyo sanki inadıma yapıyo yavrum 😂
leylosule tgbktszdmr yaa bu üzülecek bir şey değil🤣 çok tatlısınız. Bazıları yaşıyor bazıları yaşamıyor olabilir öyle 😁
imerveg leylosule 33+5im bende gunde 5 6 kere tutuyor hickirik 15 20 dk suruyor ozellikle biseyler yedigimde hickirdigini farkettim 🤣 cok fazla olmasindan korkmustum bende ama doktorum hic sorun olmayacagini soyledi. Cok sevimli ya bazen tam elimin altinda hickiriyor 🤭
leylosule imerveg ooo sizinki iyi hıçkırıyomuş 😄 bi de şimdi doğum pozisyonuna döndü tam vajinaya çarpıyo kafası minik minik 😂
Goktug78 Bende 27 haftalik hamileyim sag kasigima dogru kalp atisi gibi pit pit oluyo uzunda suruyo hickirikmidir acaba