İlk gebeliğim değil tecrübeliyim. Annem rahatsız kayınvalidem de kızının çocuğuna bakıyor 1 yaşında çocuk. Ve ikiside başka illerde. Pandemide olduğu için başka da kimseye güvenip yanıma çağırmak istemiyorum. Sezeryan olcam bu arada. Sizce tek başıma halledebilir miyim ?