BusenAzra Pink1122 Rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşAllah umudunu sakın kaybetme Herşeyin bir zamanı var Allah ol der olur ☺️
Pink1122 BusenAzra amin allah razi olsun rabbim saglikla hayrlsyla basip etsin ol desin inslalah sizinde ne muradinz varsa versin bu muabrek gunlerde inslalah♥️♥️
Papatya_1 Pink1122 bende çatlama iğnesi kullandım kuzum bence kullan derim . Dualarım da olacaksın Rabbim inşallah sana ve bütün isteyen kardeşlerime en kısa sürede hayırlısı ile nasip eylesin 🤲🏻
Pink1122 Papatya_1 allah razi olsun amin insallah rabbim sizinde ne muradinz varsa nasip etsin doktora soyleidm ama gerek yok bu ay boyle deneyelim dedi bende cok ikilemde kaldim zaten 16. Gunum bugun artik yapamam igneyi
Pink1122 Papatya_1 siz ne kullandinz ilac olarak klomen mi femerami kac tane yunurtaniz omdu ve gebelik olustumu acaba ?
Papatya_1 Pink1122 cümlemiz den Allah razı olsun inş bu ay nasip olur olmazsa da en kısa sürede kuzum
Pink1122 Papatya_1 Papatya_1 saglikla kucaginza alin insllah domtor istersen adetin 22. Gunu gel progestorn hormonuna bakip anlayabilirz yunurtladigini dedi ama bilmiorum hayrlisi inslalah rabbim nasipmeder banada isteyenn herkezede insallah
portakalcice Pink1122 sagliklica göz aydınlığı bir evlat nasip eder inşallah Rabbim en yakın zamanda kucaginiz dolsun
Pink1122 portakalcice allah bin kere razi olsun aminn insallah sizinde ne duaniz varsa rabbim hayrla kabul etsin inslalah cokl tesekkur ederim 💜
Pink1122 nesibe_baris allah razi olsun aminn insallah cumlemizin insallah sizi de ne muradinz varsa rabbim nasip etain saglikla