Asyaasss Ben manuel tercih ettim ,eğer çok gerekli olur ve manuel ile başa çıkamazsam elektrikli alırım. Eğer çalışıyorsanız zaten elektrikli tercih edin.
Chicco aldım ben, arkadaşım kullanıyordu memnundu. Lansinoh düşünmüştüm aslında ama e bebek çalışanı manueller arasında çok fark yok dediği için chicco da daha uyguna geliyordu onu tercih ettim.