Gulsmk bende başından beri kız hissediyorum eşim çevremdekiler hep erkek diyorlar ama ben öğrendiğim andan beri kız olacakmış gibi hissediyorum tabiki hangisi hayırlıysa o olsun 🤲 ilk bebişimiz olacak 🥰 haftaya cinsiyet öğrenicez bakalım çok heyecanlıyım 😍😍