Zararlı olması bir yana hormonlar tavan o yüzden kıl tüy almış başını gitmiş 😂 gerçi kiminde tam tersi çıkmıyor ama olsun. Ben oğlumu 2 sene emzirdim çok net söyleyebilirim hormonlarimin duzelmesj 1 senemi aldı. O neden emzirme döneminde gidilecekse bile 1 sene beklemeli bence