Ysmnaltnkya vallahi 7 yıl geçti normal doğumumun üzerinden yani kasık ağrılarım oluyodu ama ilkti cahillik ve deneyimsizlikte vardı tabi doğum sancım başlamış eşim arıyayım ablanı falan dedi yok değildir ayaklandırma insanları dedim zaten toplamda 7 saat sancım oldu onunda 3 saati uzun aralıklarla çok kolay doğumum oldu inşallah sizlerinde öyle olur