Arel-sofia yani gerçekren ciddi manada okuduğunuzu anladiginizi düşünmüyorum ben sezeryan travma demedim doğum kendiliğinden başlamadan planlı şekilde yapılan bir sezaryen çocukta travma.olusturur dedim ve bunu idrak etmeniz için kaç kez yazdım siz ise burda sanki size laf sokuyormusum gibi bir.algiya.kapildiniz kişisel.algiladiniz neden zorunuza gitti bu kadar anlamıyorum bilimsel birşeyi söyledim ayrıca kitaplari yazan kişiler kimler acaba bu.isin ehli olan insanların yazdığı yazılardan öğreniyoruz bunları gerçekren konuşmak için konuşuyorsunuz. Anne bebek dostu sezaryeni araştırın dedim belli ki bakmamissiniz sabit fikirlisiniz bir yere takılıp.kaldiniz. Ben bir cok.doguma hazırlık eğitimleri aldım ve hayal ettiğinden daha güzel.bir doğum gerçeklestirdim
çokk şükür gerekli olsaydı sezaryenle olabilirdi vajinal doğmasaydi şayet çocuğumun ve benim sağlığım için bu bı kurtarma operasyonu olurdu. Ama durup dururken ben doğumdan korkuyorum alın çocuğu karnımdan diye.sezaryen yapılırsa bu çocukta travma yapar hiç.bebegin gözünden dünyaya bakıyor musunuz? Annenin keyfiyeti yüzünden yapılan bir ameliyatta çocuk daha dünyaya gelmeye hazır değilken rahimden çekip çıkarılması size normal mi geliyor? O yüzden bununda normali şudur ki beklenir anenin kasılmaları başlar suyu gelir vs vs doğum belirtileri olur o zaman bebek sezaryenle alınır en azından doğum kendiliğinden başlamıştır. Anlamadiysaniz tekrar açıklayabilirim veya siz birkaç kez daha okuyun belki o zaman anlarsınız.